До головної... |
Особиста думка. Банк Антон Коноваленко Додаток 32 |
Банк — Автору АТ "ТойБанк", надалі Банк Вих. № 11/152424 від 29.10.2020 року Шановний Ім’я, по Батькові! 01 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТойБанк" (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу та надає роз'яснення відносно Вашого звернення з вх. № 91941 від 09.10.2020 року 02 Перш за все, дозвольте зазначити, що Банк у власній діяльності суворо дотримується вимог та норм діючого законодавства України, зокрема, вимог Цивільного та Господарського кодексів України, Закону України "Про банки та банківську діяльність", інших законів України та нормативно-правових актів Національного банку України (далі - НБУ). 03 Стосовно порушеного Вами питання повідомляємо, що правовідносини Банка з клієнтами ґрунтуються на підставі умов укладених договорів. При укладенні договорів, кожна із сторін отримує свій екземпляр договору, що має рівну юридичну силу. Один оригінал примірнику договору надається Клієнту, інший — знаходиться на зберіганні у Банку. Нормами чинного законодавства України не передбачено обов'язку Банку щодо засвідчення копій документів клієнтів на предмет відповідності їх оригіналу. 04 Зазначаємо, що ознайомитись з Тарифами, які діяли станом на 23.06.2020 року, Ви маєте можливість на офіційному сайті Банку за наступним посиланням: http://my.totbank.com/ua/personal/card/tariffs_archive/. Зазначена інформація є публічною і знаходиться у вільному доступі. 05 Відповідно до ст. 20, 21 Закону України "Про інформацію" за порядком доступу інформація поділяється на відкриту інформацію та інформацію з обмеженим доступом. Будь-яка інформація є відкритою, крім тієї, що віднесена законом до інформації з обмеженим доступом. Інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. Банк не має правових підстав щодо надання Вам запитуваних документів, які стосуються діяльності Центру якості клієнтського обслуговування Банку, оскільки такі документи містять інформацію, що є предметом професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого інтересу. 06 Від імені Банку дякуємо за Ваше звернення та сподіваємось, що надані з нашого боку роз'яснення сприятимуть розумінню ситуації, що склалася. 07 У разі незгоди з результатами розгляду звернення банком Ви масте право звернутися до Національного банку та/або до суду, та/або до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини. 08 Банк у своїй діяльності дотримується норм чинного законодавства, в тому числі і норм, що регулюють порядок га обсяг надання інформації. У випадку отримання Вами, як помилковим адресатом, даного листа, просимо Вас не розголошувати зазначену в ньому інформацію. З повагою, Начальник Центру якості клієнтського обслуговування АТ "ТойБанк" П.І.Б. |
|