До головної...

Особиста думка. Банк


Антон Коноваленко


Додаток 57


У кiнець |  Перелік додатків  |  Попередній |  Наступний |  Повернутись...

Підприємство — до Податкової Інспекції України


Проект


Податкова Інспекція України


Автор: Підприємство


До податкової інспекції


З приводу перешкоджання збільшення дохідної частини бюджету України
з боку ПАТ "ТотБанк"

На підставі аналізу протизаконних дій ПАТ "ТотБанк" щодо Підприємства, очолюваного Автором, (реквізити, як клієнта Банку), щодо інших його клієнтів, Автор робить висновок про те, що ці протизаконні дії, масово і системно проводяться Банком щодо громадян України, призводять до значного недоотримання відрахувань з податків громадян України до бюджету України внаслідок проведення Банком незаконного заморожування їх активів в умовах, коли громадяни України не можуть протиставити нічого протизаконним дії Банку, який протиправно посилається на чинне Законодавство України.

Докази незаконність дій Банку щодо Автора наводяться в Додатку 1 до даного листа.

Деякі вибіркові свідоцтва незаконність дії Банку щодо громадян України наводяться в Додатку 2.

Алгоритм Розрахунку мінімального розміру недоотриманих податків відповідно до часу здійснення Банком незаконного заморожування активів наводиться в Додатку 3, виходячи з розмірів мінімальної зарплати, встановленої постановами Уряду України.

Прошу фахівців Державної податкової інспекції перевірити відповідність чинному Законодавству України викладеної Автором інформації.

Автор припускає, що Банк зобов'язаний надати по Запиту Державної податкової інспекції всі випадки заморожування активів громадян України з 01 січня 2017 року, із зазначенням термінів, на який було здійснено таке заморожування, із зазначенням причин, за якими воно здійснювалося.

Відповідно, на підставі розрахунків Автора і даних про терміни і кількості заморожених активів, може бути отримана мінімальна сума податків, які Банк повинен бути зобов'язаний компенсувати за вказаний період.

Автор припускає, що незалежно від обсягу заморожених активів громадян, а навіть якщо розмір їх і буде менш розміру мінімальної зарплати, так хоча б складати і одну гривню (копійку), незалежно від наявності або відсутності у громадянина інших джерел надходження фінансових коштів в момент заморожування повного або часткового його активів, Банк в будь-якому випадку і за будь-яких обставин зобов'язаний здійснити відповідні компенсаційні та штрафні виплати до державного бюджету України.

Штрафні виплати Банку до Держбюджету — нараховуються внаслідок перешкоджання Банком оподаткуванню громадян України.

Компенсаційні виплати Банку до Держбюджету — компенсація недоотриманих бюджетом України податків внаслідок незаконних дії банку.

Розморожування активів конкретно Підприємства, очолюваного Автором, заморожених Банком і питання виплат Банком відповідних компенсацій Підприємству, Підприємство буде вирішувати в порядку (судовому), визначеному чинним Законодавством України.

Автор припускає, що, оскільки дії Банку щодо активів громадян України були протизаконними, внаслідок чого громадяни України були залишені без засобів до існування, вони не несуть відповідальність за неможливість відрахування податків до бюджету України в зв'язку з незаконними дії Банку.

Автор вважає, що протизаконні дії Банку слід розглядати, як пряму протидію оподаткуванню громадян України і порушення Законів України, що визначають періодичність надходження і розмір податкових нарахувань.

Автор просить оцінити можливість внесення до чинного законодавства України норм, здатних поставити за обов'язок банкам України повідомляти в податкову інспекцію про всі без винятку випадки заморожування активів громадян України незалежно від причин, якими банки такі випадки мотивують.

Автор припускає, що відповідні компенсаційні та штрафні виплати до державного бюджету України, змусять Банк "повернутися" на Законодавче поле України і припинити практику незаконного заморожування Банком активів громадян України.

Слід зазначити, що в практиці помічені випадки, коли банк фактично активи заморожує, але всупереч чинному Законодавству необхідні дії, наприклад, повідомлення СБУ про факт заморожування активів не надає, тим самим фактично визнаючи, що заморожування активів вироблено незаконно. Відповідна позначка у відомостях, що надходять з банку — наявність / відсутність повідомлення в СБУ, істотно полегшить ідентифікацію випадків протизаконного заморожування активів громадян України, і дозволить "автоматично" (у відповідному програмному забезпеченні) нараховувати штрафні та компенсаційні нарахування.

Автор віддає собі звіт, що робота співробітників Податкової Інспекції над зверненням Автора явно займе часу більше обумовленого в Законі України "Про звернення громадян" терміну для відповіді на звернення, тому не має жодних заперечень проти збільшення тривалості обробки цього звернення і додатків до нього настільки, наскільки це буде необхідно.

Автор готовий відповісти на будь-які питання відповідно до теми, змістом і суттю даного звернення.

Автор буде вдячний співробітникам Податкової Інспекції, якщо вони в зручному для них вигляді і в зручний для них термін, повідомлять Автору про те, яку саме суму в бюджет заплатив Банк в зв'язку із заморожуванням саме активів Підприємства (один з випадків), здійснюваного Банком протягом трьох місяців (станом на даний момент) з 17 червня 2020 р відповідно до наведених розрахунків.


З повагою, Підприємство, Автор.


Примітка редактора. В даному листі за текстом явно не вистачає декількох посилань на відповідні Закони України.