До головної...

Особиста думка. Банк


Антон Коноваленко


Додаток 58


У кiнець |  Перелік додатків  |  Попередній |  Наступний |  Повернутись...

Антимонопольний комітет України — Підприємству


АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ

вул. Митрополита Василя Литовського, 45, м. Київ, 03035

тел. (044) 251-62-62, факс (044) 520-03-25

E-mail: slg@amcu.gov.ua web: http://www.amcu/gov.ua

Код ЄДРПОУ 00032767

№ 130-29/05-13937 від 27.09.2021

На № _____від _____ (не вказано)

Товариство з обмеженою

відповідальністю "Підприємство" а/с ***

м. Київ, *****


Про розгляд скарги


Антимонопольний комітет України (далі — Комітет), розглянувши в межах повноважень скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Підприємство" (далі — ТОВ "Підприємство", Заявник, Товариство) від 20.08.2021 № ЗП-АМК-002 (вх. № 8-01/11921 від 27.08.2021) щодо бездіяльності Комітету, при розгляді заяви від 05.12.2020 № ЗП-АМК-001 (вх. № 8-01/468-АМ від 08.12.2020) (далі — Скарга), повідомляє.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Основним завданням Комітету відповідно до статті 3 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики, зокрема в частині здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб'єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції.

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 7 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" Комітет має повноваження розглядати заяви й справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та проводити розслідування за цими заявами і справами.


1. Щодо порушення Комітетом Закону України "Про звернення громадян" під час розгляду Заяви

ТОВ "Підприємство" зазначає про те, що відмова Комітету у розгляді Заяви суперечить Закону України "Про звернення громадян".

Закон України "Про звернення громадян" регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об'єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів.

Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань видами діяльності ТОВ "Підприємство" є:

— видання журналів і періодичних видань (основний) (код КВЕД 58.14);

— оптова торгівля іншими товарами господарського призначення (код КВЕД 46.49);

— рекламні агентства (код КВЕД 73.11).

Заява, яка була подана ТОВ "Підприємство", мала назву "Заява про порушення норм Закону України "Про захист економічної конкуренції". Отже, Заявник при підготовці Заяви сам визначив її статус.

Водночас, звертаємо увагу, що відповідно до статті 12 Закону України "Про звернення громадян" дія вказаного Закону не поширюється на порядок розгляду заяв і скарг громадян, встановлений законодавством про захист економічної конкуренції.

Таким чином, ТОВ "Підприємство" є суб'єктом господарювання у значенні статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції", тобто положення Закону України "Про звернення громадян" не поширюються на порядок розгляду скарг, заяв, звернень Товариства, надісланих органам влади.


2. Щодо залишення Заяви без руху та без розгляду

У Комітеті було розглянуто заяву ТОВ "Підприємство" від 05.12.2020 № ЗП-АМК-001 (вх. № 8-01/468-АМ від 08.12.2020) (далі — Заява) про порушення законодавства про захист економічної конкуренції у діях акціонерного товариства "ТойБанк" (далі — АТ "ТойБанк", Банк), які полягають у включенні у Договори з клієнтами і додатки до них та Правила (договірні умови) обслуговування суб'єктів господарювання, відокремлених підрозділів юридичних осіб, осіб, що провадять незалежну професійну діяльність, представництв — клієнтів АТ "ТойБанк згадки про третіх осіб, зокрема про ТаГрупа.

Порядок розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції визначений Правилами розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затвердженими розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року №5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за № 90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року № 169-р) (із змінами) (надалі — Правила розгляду заяв і справ).

Згідно з пунктом 18 Правил розгляду заяв і справ заява подається в письмовій формі й повинна містити:

— найменування органу, до якого подається заява (Комітет чи відповідне територіальне відділення Комітету);

— найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, власне ім'я та по батькові для фізичних осіб) сторін (заявника і відповідача), їхнє місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб), інші реквізити сторін, зокрема поштову адресу, а також, якщо такі є, номер засобу зв'язку (телефон, факс тощо), адресу електронної пошти;

— ім'я контактної особи (для юридичних осіб), номер засобу зв'язку (телефон, факс тощо), а також, якщо така є, адресу електронної пошти;

— зміст вимог, зокрема очікувані заявником від органів Комітету рішення;

— виклад обставин, якими заявник обґрунтовує свої вимоги, обґрунтування того, яким чином права заявника порушуються внаслідок дій чи бездіяльності відповідача, визначених законом як порушення законодавства про захист економічної конкуренції;

— інформацію стосовно звернення до будь-якого іншого органу державної влади, зокрема до суду, з питань, порушених у заяві.

До заяви додаються наявні у заявника документи та інші матеріали, що підтверджують викладені у заяві обставини.

У ході аналізу Заяви було встановлено, що її подано без додержання вимог, викладених у пункті 18 Правил розгляду заяв і справ, зокрема до заяви не додано копії договорів, укладених між Товариством та АТ "ТойБанк", а також обґрунтування, яким чином права заявника порушуються внаслідок дій чи бездіяльності АТ "ТойБанк", визначених законом як порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Відповідно до пункту 19 Правил розгляду заяв і справ з метою повного, об'єктивного і всебічного розгляду Заяви Комітет листом від 05.01.2021 № 130-26.13/05-99 повідомив Заявника про залишення заяви без руху та запропонував у 15-денний строк з дня отримання листа надати в Комітет інформацію та копії документів, необхідні для розгляду заяви.

ТОВ "Підприємство" було повідомлено про те, що у разі невиконання зазначених вимог у встановлений строк Заява на підставі пункту 19 Правил розгляду заяв і справ може бути залишена без розгляду, про що письмово повідомляється заявнику.

У зв'язку із ненаданням ТОВ "Підприємство" у встановлений термін інформації та матеріалів в обґрунтування своїх вимог, Заяву на підставі пункту 19 Правил розгляду заяв і справ листом Комітету від 01.02.2021 № 130-26.13/05-1557 було залишено без розгляду.


3. Щодо умов договору між; Банком та Заявником

Відповідно до Договору-анкети відкриття та обслуговування банківського рахунку (з Правилами — "Правила (договірні умови) відкриття та обслуговування банківського рахунку суб'єктів господарювання, нотаріусів та адвокатів — клієнтів АТ "ТойБанк") №03433643901, укладеного між ТОВ "Підприємство", передбачено, що підписанням цього Договору Клієнт, серед іншого, засвідчує, що перед укладенням Договору та підписанням цього Договору він особисто ознайомлений з Правилами та тарифами, погоджується вважати положення вказаних Правил та тарифів обов'язковими до застосування до відносин, що виникли на підставі цього Договору.

У розділі 13 Правил (договірних умов) обслуговування суб'єктів господарювання, відокремлених підрозділів юридичних осіб, осіб, що провадять незалежну професійну діяльність, представництв — клієнтів АТ "ТойБанк (Правила є пропозицією до укладення договору на умовах, що встановлені Банком, і застосовуються для врегулювання відносин за укладеними між Банком та Клієнтами Договорами:

— у випадку, якщо такий Договір містить посилання на ці Правила, або — у випадку, якщо такий Договір був укладений на умовах "Правил (договірних умов) відкриття та обслуговування банківського рахунку суб'єктів господарювання, нотаріусів, та адвокатів — клієнтів АТ "ТойБанк", опублікованих в газеті "Голос України" № 99 (4849) від 02.06.2010 року в подальшому переіменованих в "Правила (договірні умови) відкриття та обслуговування банківського рахунку суб'єктів господарювання, відокремлених підрозділів юридичних осіб, самозайнятих осіб, представництв — клієнтів АТ "ТойБанк" (з усіма наступними змінами), або був переведений на обслуговування на умови вказаних правил іншим документом), розміщених на сайті АТ "ТойБанк" (https://totbank.com/common/upload/Ргаvila_vidkrittya_vikoristannya_obslugovuvannya_potochnikh_rahunkv_urydycnyh_osib.pdf), передбачено:

"Банк інформує Клієнта, про те що Банк входить до складу групи Тагрупа (ТаКраїна), а Клієнт усвідомлює та згоден з тим, що будь-яка інформація отримана Банком стосовно Клієнта може використовуватись всередині групи Тагрупа (ТаКраїна)" (пункт 13.4.);

"своїм підписом під Договором Клієнт засвідчує, що він розуміє та погоджується з режимом використання інформації, що зазначений у цьому розділі, а також що він належним чином повідомлений про можливість включення персональних даних Клієнта, якщо він є фізичною особою, що стали або стануть відомі Банку у ході виконання Договору, до будь-якої бази персональних даних АТ "ТойБанк". При цьому Сторони погодили, що Клієнт не матиме до Банку жодних претензій в разі вчинення останнім будь-якої дії, зазначеної в цьому пункті" (пункт 13.6.).

Уклавши Договір-анкети відкриття та обслуговування банківського рахунку (з Правилами) Товариство погодилося з його умовами і положеннями.

Звертаємо увагу на те, що у період січень — березень 2014 року (період укладення Договору-анкети відкриття та обслуговування банківського рахунку) на ринку банківських послуг діяло понад 100 банків, тобто ринок був потенційно конкурентним, що забезпечувало споживачам (фізичним та юридичним особам) можливість вибору банку для отримання відповідних послуг за прийнятними для них умовами.

Крім цього повідомляємо, що відповідно до частини п'ятої статті 5 Закону України "Про банки і банківську діяльність" органам державної влади забороняється будь-яким чином втручатись у діяльність банку, за винятком випадків, передбачених законом.

При цьому, відповідно до частини першої статті 16 Цивільного кодексу України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

Договір — цивільно-правовий документ, укладається на добровільних засадах. Отже, Заявник сам обирає за прийнятними для себе умовами з ким (з яким саме банком) укладати договір. А у разі, порушення Банком умов, викладених у договорі, на підставі частини першої статті 16 Цивільного кодексу України Заявник може звернутися до суду за захистом своїх прав.


4. Щодо ініцюювання (так в оригіналі, має бути — ініціювання) Комітетом відповідного дослідження ініціювання

Заяви про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, які подаються до органів Комітету, повинні бути складені із дотриманням вимог пункту 18 Правил розгляду заяв і справ.

Тобто, після надходження до Комітету заяви про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, заява повинна бути проаналізована щодо належного оформлення та повного обсягу інформації і документів, передбачених пунктом 18 Правил розгляду заяв і справ.

Відповідно до абзацу третього пункту 19 Правил розгляду заяв і справ встановивши, що заяву подано без додержання вимог, викладених у пункті 18 Правил розгляду заяв і справ, і це перешкоджає розгляду заяви, державний уповноважений, голова відділення залишає заяву без руху, про що письмово повідомляє заявника і надає йому строк для усунення недоліків.

Згідно з пунктом 19 Правил розгляду заяв і справ у разі невиконання зазначених вимог у встановлений строк заява може бути залишена без розгляду, про що письмово повідомляється заявнику.

Тобто, лише у разі, якщо недоліки, які перешкоджали розгляду заяви, були усунуті, строк розгляду заяви (яка була залишена без руху) поновлюється і у Комітету з'являється можливість, у разі необхідності, отримати додаткову інформацію, яка не може бути надана заявником, у інших суб'єктів господарювання.

У разі якщо недоліки, які перешкоджали розгляду заяви, усунуті не були, Комітет не має правових підстав надсилати додаткові запити про надання інформації в межах розгляду такої заяви. Згідно з Правилами розгляду заяв і справ така заява повинна бути залишена без розгляду.

Комітетом було встановлено, що ТОВ "Підприємство" не усунуло недоліки, зазначені у листі Комітету від 05.01.2021 № 130-26.13/05-99 про залишення Заяви без руху, що перешкоджало її розгляду.

Тому, відповідно до пункту 19 Правил розгляду заяв і справ, Заяву було залишено без розгляду, про що Товариство повідомлено листом Комітету від 01.02.2021 № 130-26.13/05-1557.

Крім цього, враховуючи, що Заявником не було надано інформації та достатнього обґрунтування у Заяві відповідних дій Банку, які можна кваліфікувати як порушення законодавства про захист економічної конкуренції, Комітетом не було розпочато здійснення заходів державного контролю за дотриманням АТ "ТойБанк" законодавства про захист економічної конкуренції з питань, порушених у Заяві.


5. Щодо публікацій на сайті Комітету реєстру справ, які знаходяться на розгляді, та заяв, що надходять до Комітету, а також відповідей на них

Відповідно до Закону України "Про захист економічної конкуренції" на офіційному веб-сайті Комітету протягом 10 днів з дня прийняття оприлюднюється:

— інформація щодо прийняття розпорядження про початок розгляду справи про узгоджені дії, концентрацію (назва та організаційно-правова форма учасників узгоджених дій, концентрації, вид узгоджених дій, концентрації) (абзац другий статті ЗО);

— рішення, прийняте за результатом розгляду заяв, справ про узгоджені дії чи концентрацію (частина шоста статті 31);

— рішення за результатом розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (частина друга статті 48).

Крім цього, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" до Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, зокрема Комітетом включено:

— зведений перелік суб'єктів природних монополій;

— рішення та рекомендації Комітету;

— реєстр державної допомоги;

— зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу.

Враховуючи викладене, законодавством не передбачено ведення Комітетом реєстру справ та заяв, які знаходяться на розгляді в Комітеті.


6. Щодо твердження Заявника: "АТ "ТойБанк" та група Тагрупа (ТаКраїна) не є єдиним суб'єктом господарювання на території України"

Відповідно до статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції" контроль — вирішальний вплив однієї чи декількох пов'язаних юридичних та/або фізичних осіб на господарську діяльність суб'єкта господарювання чи його частини, який здійснюється безпосередньо або через інших осіб, зокрема завдяки:

— праву володіння чи користування всіма активами чи їх значною частиною;

— праву, яке забезпечує вирішальний вплив на формування складу, результати голосування та рішення органів управління суб'єкта господарювання;

— укладенню договорів і контрактів, які дають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов'язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління суб'єкта господарювання;

— заміщенню посади керівника, заступника керівника спостережної ради, правління, іншого наглядового чи виконавчого органу суб'єкта господарювання особою, яка вже обіймає одну чи кілька із зазначених посад в інших суб'єктах господарювання;

— обійманню більше половини посад членів спостережної ради, правління, інших наглядових чи виконавчих органів суб'єкта господарювання особами, які вже обіймають одну чи кілька із зазначених посад в іншому суб'єкті господарювання.


Відповідно до пункту 4.6. Методики визначення відносин контролю, затвердженої розпорядженням Антимонопольного комітету України 24.12.2002 № 397-р, сукупність осіб — суб'єктів господарювання, що належать до однієї мережі контролю, становить єдиний суб'єкт господарювання як групу осіб.

Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті АТ "ТойБанк" (https://totbank.com/common/upload/ukrsibban/ownership-structure/Ownership_structure_ukrsibbank.pdf), 60 відсотків статутного капіталу АТ "ТойБанк" належить контролеру банківської групи ТаГрупа.

У Правилах (договірних умовах) обслуговування суб'єктів господарювання, відокремлених підрозділів юридичних осіб, осіб, що провадять незалежну професійну діяльність, представництв — клієнтів АТ "ТойБанк зазначено, що Група ТаГрупа — юридична особа "ТаГрупа S.A.", створена та діюча за Законодавством ТоїКраїни та зареєстрована в Торговому реєстрі компаній ТоїКраїни (ТаСтолиця) під номером 662042449, а також її члени, зокрема юридичні особи (включаючи їх філії та структурні підрозділи), в яких ТаГрупа S.A. є акціонером (учасником) та/або які прямо або опосередковано контролюються "ТаГрупа S.A." через володіння акціями або частками у статутних капіталах незалежно від фактичного розміру частки та/або шляхом договірного або фактичного контролю.

Отже, АТ "ТойБанк" та групи ТаГрупа (ТаКраїна) пов'язані відносинами контролю у розумінні статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції" і є єдиним суб'єктом господарювання.


Крім цього, зазначаємо, що відповідно до статті 7 Закону України "Про Національний банк України" Національний банк виконує функції, зокрема, здійснює погодження статутів банків і змін до них, ліцензування банківської діяльності та операцій у передбачених законом випадках, веде Державний реєстр банків, створює та веде Кредитний реєстр Національного банку України.

Порядок та умови створення банків та отримання ними банківських ліцензій; порядок погодження набуття та збільшення істотної участі в банках; вимоги до ділової репутації керівників та окремих категорій працівників банків, ключових осіб банків, юридичних і фізичних осіб, які є або мають намір стати власниками істотної участі в банках, а також принципів (критеріїв) оцінки їх ділової репутації здійснюється відповідно до Положення про ліцензування банків, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 22.12.2018 № 149.

Отже, під час створення або зміни власника істотної участі банку Національний банк України здійснює оцінку структури банку та ділової репутації юридичних і фізичних осіб у разі, зокрема, погодження статуту новоствореного банку — щодо фізичних і юридичних осіб-засновників цього банку, фізичних і юридичних осіб, які набувають істотної участі в ньому, а також керівників зазначених юридичних осіб.

Відповідно до інформації, розміщеної на сайті Національного банку України, АТ "ТойБанк" надано банківську ліцензію № 75 від 05.10.2011, що свідчить про можливість здійснення Банком банківської діяльності.


7. Щодо обмежувальної та дискримінаційної діяльності Банку суб'єктів господарювання

Відповідно до вимог пункту 18 Правил розгляду справ передбачено, зокрема, заявник повинен надати обґрунтування того, яким чином права заявника порушуються внаслідок дій чи бездіяльності відповідача, визначених законом як порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Оскільки Заявником не надано обґрунтування, яким чином дії чи бездіяльність Банку порушують права Товариства, визначених законодавством про захист економічної конкуренції, у Комітету відсутні правові підстави проводити подальше дослідження питань, порушених у Заяві.


8. Щодо твердження Заявника про наміри Банку придбати контроль над українськими підприємствами

Відповідно до статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції", контроль — вирішальний вплив однієї чи декількох пов'язаних юридичних та/або фізичних осіб на господарську діяльність суб'єкта господарювання чи його частини, який здійснюється безпосередньо або через інших осіб, зокрема завдяки:

— праву володіння чи користування всіма активами чи їх значною частиною;

— праву, яке забезпечує вирішальний вплив на формування складу, результати голосування та рішення органів управління суб'єкта господарювання;

— укладенню договорів і контрактів, які дають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов'язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління суб'єкта господарювання;

— заміщенню посади керівника, заступника керівника спостережної ради, правління, іншого наглядового чи виконавчого органу суб'єкта господарювання особою, яка вже обіймає одну чи кілька із зазначених посад в інших суб'єктах господарювання;

— обійманню більше половини посад членів спостережної ради, правління, інших наглядових чи виконавчих органів суб'єкта господарювання особами, які вже обіймають одну чи кілька із зазначених посад в іншому суб'єкті господарювання.

Відповідно до частини першої статті 22 Закону України "Про захист економічної конкуренції" з метою запобігання монополізації товарних ринків, зловживання монопольним (домінуючим) становищем, обмеження конкуренції органи Антимонопольного комітету України здійснюють державний контроль за концентрацією суб'єктів господарювання (далі — концентрація).

Частиною другою цієї ж статті визначено які дії суб'єктів господарювання визнаються концентрацією.

Статтею 23 Закону України "Про захист економічної конкуренції" визначається склад суб'єктів господарювання — учасників концентрації.

Отже, дії АТ "ТойБанк" які полягають у включенні у Договори з клієнтами і додатків до них та Правил згадки про третіх осіб, зокрема про ТаГрупа не є такими, що визнаються концентрацією відповідно до статті 22 Закону України "Про захист економічної конкуренції".


9. Щодо вчинення ТаГрупа, через контрольований нею Банк, антиконкурентних узгоджених дій

Відповідно до частини першої статті 5 Закону України "Про захист економічної конкуренції" узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання.

Відповідно до частини першої статті 6 Закону України "Про захист економічної конкуренції" антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції.

Таким чином, антиконкурентні узгоджені дії вчиняються двома і більше суб'єктами господарювання та мають негативні наслідки для конкуренції на відповідному товарному ринку.

Тобто, антиконкурентні узгоджені дії не можуть вчинятися одним учасником ринку банківських послуг, зокрема, ТаГрупа через підконтрольне нею АТ "ТойБанк".


З огляду на викладене, заяву ТОВ "Підприємство" від 05.12.2020 № ЗП-АМК-001 (вх. № 8-01/468-АМ від 08.12.2020) було розглянуто Комітетом в порядку, визначеному чинним законодавством України та в межах наданих йому повноважень.

За результатами розгляду матеріалів скарги, наразі відсутні підстави для вжиття Комітетом заходів у межах повноважень.


Крім цього, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до частини першої статті 7 Закону України "Про Національний банк України" Національний банк України:

— встановлює для банків правила проведення банківських операцій, бухгалтерського обліку і звітності, захисту інформації, коштів та майна (пункт 4);

— здійснює банківське регулювання та нагляд на індивідуальній та консолідованій основі (пункт 8).

Відповідно до Закону України "Про банки і банківську діяльність":

— відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком (частина перша статті 55);

— банк зобов'язаний докладати максимальних зусиль для уникнення конфлікту інтересів працівників банку і клієнтів, а також конфлікту інтересів клієнтів банку (частина друга статті 55);

— клієнт має право доступу до інформації щодо діяльності банку; банки зобов'язані на вимогу клієнта надати інформацію з питань надання банківських послуг (пункт 5 частини першої статті 56).

У разі, якщо Ви вбачаєте у діях АТ "ТойБанк" ознаки порушення банківського законодавства, Ви можете звернутися за захистом своїх прав до Національного банку України.


Державний уповноважений Антимонопольного комітету України, Підпис, І. КОПАЙГОРА

Виконавець Олена Чалкова 251-62-25*61-22