До головної...

Особиста думка. Банк


Антон Коноваленко


Додаток 8


У кiнець |  Перелік додатків  |  Попередній |  Наступний |  Повернутись...

Національний Банк України — Автору


Відправник: НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ

Вих. № 14-0004/43110 Від "17" серпня 2020 р.


Одержувач (адресат): П.І.Б.

Тема: Про розгляд звернення


Шановний Автор!

01 Національний банк України (далі Національний банк) розглянув Ваше звернення № П-150354/1/9483 від 17.07.2020 стосовно проблемних питань у відносинах між Вами та АТ "ТойБанк" (далі — Банк) і повідомляє таке.

02 Згідно із статтею 2 Закону України "Про Національний банк України" Національний банк України є центральним банком України, особливим центральним органом державного управління, юридичний статус, завдання, функції, повноваження і принципи організації якого визначаються Конституцією України, цим Законом та іншими законами України.

03 Функції Національного банку України, визначені статтями 6 та 7 Закону України "Про Національний банк України", не передбачають вирішення спорів, що виникають під час договірних відносин банків з клієнтами.

04 Згідно з статтею 47 Закону України "Про банки і банківську діяльність" від 07 12.2000 №2121-111 (далі — Закон про банк), Банк самостійно встановлює процентні ставки та комісійну винагороду за надані послуги. Клієнти, в свою чергу, отримуючи відповідні банківські послуги, мають право обирати тарифний план, який вони вважають для себе найбільш вигідним, з переліку запропонованому банком.

05 Відповідно до статті 55 Закону про банки, відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком.

06 Керуючись пунктом 34 статті 7 Закону України "Про Національний банк України", Національним банком було надіслано запит до АТ "ТойБанк" щодо пояснень з порушених у Вашому зверненні питань.

07 АТ "ТойБанк" повідомляє, що 23.12.2013 між Банком та Клієнтом був укладений Договір-анкета про відкриття та комплексне розрахунково-касове обслуговування банківських рахунків фізичної особи (з Правилами) № 11000499640500 (далі Договір-анкета), тарифний план АLL INCLUSIVE ULTRA

08 Відповідно до пункту 1.1 Договору-анкети, підписуючи цей договір, Клієнт погоджується з викладеною у Правилах (договірних умовах) відкриття та комплексного розрахунково-касового обслуговування банківських рахунків фізичних осіб в АТ "ТойБанк", затверджених згідно з внутрішніми процедурами Банку, в усіма змінами та доповненнями (далі — Правила), які розміщенні для ознайомлення на сайті www.my.totbank.com

09 Підписавши Договір-анкету, Ви погодились з викладеною у Правилах пропозицією Банку щодо надання комплексу послуг з розрахунково-касового обслуговування на умовах, встановлених в Договорі-анкеті та Правилах.

10 Відповідно до пункту 4.1.4. Правил, Банк має право самостійно встановлювати нові та/або змінювати чинні Тарифи та/або Тарифні плани у порядку та на умовах, передбачених цими Правилами. Клієнта було проінформовано про зміну тарифу, а саме про щомісячну комісію за розрахунково-касове обслуговування рахунків за наявність залишків по картковим та накопичувальним рахункам клієнтів-фізичних осіб у валюті євро.

11 Відповідно до розділу 6 Правил, Клієнт оплачує надані Банком послуги за Договором в розмірі згідно з Тарифами Банку Випадки розірвання Договору та/або закриття рахунків передбачені розділом 11 Правил.

12 Зауважимо, що згідно пункту 11.6. Правил рахунки закриваються на підставі заяви Клієнта та/або у разі незгоди Клієнта зі змінами до Договору у порядку, передбаченому Договором з урахуванням положень даного пункту. У разі розірвання Договору на підставах, зазначених у цьому пункті, Клієнт зобов'язаний погасити існуючу заборгованість перед Банком за Договором.

13 АТ "ТойБанк" повідомляє, що станом на 27.07.2020 за Вашим рахунком UА *** обліковується заборгованість в розмірі 10 грн. за надану послугу "Stаr Inform" по рахунку UА *** за червень 2020 року та платіж в розмірі 10 грн. за страхування майна. Банк зазначає, що листами з Вих. № 11/103744 від 24.06.2020 року та Вих. № 11/106203 від 09 07.2020 року Вас було повідомлено про необхідність погасити існуючу заборгованість перед Банком за Договором.

14 Отже, враховуючи вищезазначене, для вирішення Вашого питання по суті Ви можете звернутись безпосередньо до обслуговуючого відділення Банку з питанням щодо сплати наявної заборгованості та закриття Ваших рахунків.

15 Зазначаємо, що статтею 55 Закону про банки встановлено, що банк зобов'язаний докласти максимальних зусиль для уникнення конфлікту Інтересів працівників банку І клієнтів, а також конфлікту інтересів клієнтів банку

16 Абзаци 16-20, що містять інформацію (роз’яснення) щодо кваліфікованого електронного підпису відкритого ключа Відповіді 1 не наводяться.


17 З повагою Заступник начальника Управління захисту прав споживачів фінансових послуг Ім'я, Прізвище

18 Індекс виконавця: Число Гаряча лінія: Число