До головної... |
Особиста думка. Банк Антон Коноваленко Додаток 63 |
Автор, Підприємство — Антимонопольному Комітету України Проект На адресу: Антимонопольний Комітет України, далі АМКУ, 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Вих. № ЗП-АМК-003 Від "21" листопада 2021 р. Громадянина України, далі Громадянин, Прізвище, Ім’я та по Батькові Адреса Телефон ТОВ "Підприємство", далі Підприємство Поштова адреса Телефон 01 Преамбула 1 В листі АМКУ №130-29/05-13937 від 28.09.2021 р, далі Відповідь 2, на їм’я ТОВ "Підприємство", далі Підприємство, яке є відповіддю на лист Підприємства "Скарга щодо бездіяльності Антимонопольного Комітету України, щодо некваліфікованої обробці заяв, зауваження щодо організації роботи працівників Комітету" вих. № ЗП-АМК-002 від "21" серпня 2021 р., далі Скарга, фахівці АМКУ Державний уповноважений Антимонопольного комітету України І. Копайгора та виконавець Олена Чалкова, далі Фахівці, Фахівці АМКУ, використовують інструментарій бюрократичної демагогії, залишають "за кадром", обходять саме зміст звернень Підприємства, Громадянина в особі керівника Підприємства, далі Заявник. Фахівці АМКУ багатослівно пояснюють, чому саме питання, порушене Підприємством знаходиться за межами компетенції АМКУ, посилаючись на питання протоколу, який встановлено для подання та розгляду заяв до АМКУ і якого повинні, нібито, дотримуватися юридичні та фізичні особи. Громадянин змушений потворно пояснювати, чому відповіді Фахівців АМКУ на його листи, за його думкою, не можуть бути визнані такими, що відповідають реальному стану справ, за його думкою вони взагалі не є відповідями, оскільки пояснення надаються на питання, які взагалі не порушувалися, а рекомендації Фахівців АМКУ тільки відсилають до інших державних установ України, а самі Фахівці АМКУ, таке враження, цією справою, на яку звертає увагу Заявник, не бажають займатися та шукають причини відмовитися від її розгляду по суті. У відповідних Додатках до даного листа, далі Лист, Громадянин надає свою точку зору на деякі висловлювання, зауваження та рекомендації Фахівців АМКУ. 02 Преамбула 2 Зміст сучасного світопорядку — боротьба транснаціональних корпорацій за ресурси. В цієї безкомпромісної боротьбі немає ніяких правил, фактично, це війна всіх з усіма, в якої держава та її інститути є останню надією її громадян — держави України — на збереження якогось порядку, надією не залишитися наодинці перед нічим не обмеженим диктатом корпорацій. Якщо державні інституції своїх функцій по захисту громадян і підприємств, на яких вони працюють, не виконують, громадяни приречені на жебраче існування, фактично, рабство. Природно, за невеликим винятком тієї групи осіб, яка обслуговує інтереси цих корпорацій. ТаКраїна історично є колоніальною державою з великим, багатовіковим досвідом викачування ресурсів із колоній — яки в неї були, фактично, на всіх континентах земної кулі — за допомогою перевіреного часом, розвиненого інструментарію — її увага до молодої незалежної держави України дуже небезпечна. Серед цього інструментарію, який використовує колоніальна держава до потенційних колоній, його наочним прикладом, створення таких установ, якою є АТ "ТойБанк", далі Банк, котрий використовує недоліки чинного Законодавства України для того, щоб поставити громадян та підприємства України в залежне від іноземного капіталу становище с тим, щоб задешево та без опору викачувати ресурси найбагатшої країни світу — України. Однак України — молода незалежна держава — громадяни України не бажають бути нічиїми рабами. 03 Питання 1 АМКУ не в змозі захистити громадян і підприємства України від свавілля транснаціональних корпорацій, зокрема, ТаГрупа (ТаКраїна), яка через Банк встановлює пріоритет своїх правил над нормами чинного Законодавства України і здійснює свою діяльність всупереч інтересам громадян України? 04 Перелік додатків, далі разом Додатки, до даного Листа, в яких розглядається: — Додаток 1 — аналіз змісту Відповіді 2, статистика тексту і оцінка уваги, яка приділена відповідям на питання; — Додаток 2 — питання Заявника, зазначені в Заявах, котрі Фахівці АМКУ взагалі не розглядають; — Додаток 3 — приклади бюрократичної демагогії Фахівців АМКУ. 05 Резюме 1 Розглянуто широкі та докладні пояснення Фахівців АМКУ, чому вони не будуть братися за роботу над Заявами Заявника, зміст цих пояснень, серед іншого, в міркуваннях на наступні теми: — АМКУ задає питання, яки не мають відношення до його компетенції — навіщо Заявник підписував договір, якщо вважає такий договір порушенням чинного Законодавства України; — АМКУ виражає сумнів — чи має Заявник взагалі право звертатися з такими питаннями до АМКУ; в найширшому сенсі зміст Відповідей АМКУ: — АМКУ не займається діяльністю міжнародних корпорацій в Україні, — АМКУ не розслідує її можливі та реальні наслідки — АМКУ і не надає оцінок на відповідність цієї діяльності чинному Законодавству; — АМКУ не оцінюємо, чи здійснюється діяльність міжнародних корпорацій в Україні з порушенням або без нього інтересів держави України та її громадян. Висновок. АКМУ не буде протидіяти розграбуванню нашої країни та керування нею транснаціональними корпораціями — він не має відповідного юридичного "забезпечення". Або бажання? На основі вищезазначеного робимо вивід — АМКУ не в змозі боротися з протиправною діяльністю міжнародних корпорацій в Україні, проти їх агресії на права та свободи громадян України заради можливості безперешкодно використовувати багатства України та здобутки її громадян. АМКУ не здатний адекватно оцінити потенційну загрозу від діяльності АТ «ТойБанк» та групи ТаГрупа, ТаКраїна в Україні. АМКУ не здатний здійснити відповідний комплекс заходів щодо протидії діяльності АТ «ТойБанк» та групи ТаГрупа, ТаКраїна в Україні — нагадуємо — заявник наполягаю на виключенні з договору Банка з клієнтами пунктів, в яких згадується ТаГрупа, ТаКраїна та посилання на зобов’язання клієнтів Банка прийняти до уваги інтереси третьої сторони — ТаГрупа, ТаКраїна — та діяти в рамках законодавства інших країн, — зокрема Франції, США, а також тих країн, в яких присутня ТаГрупа, ТаКраїна — прибрати всі згадки про екстратериторіальність та законодавство інших країн. Наведено фактично легалізує пріоритет законів інших країн над Законами України, легалізує пріоритет інтересів ТаГрупа, ТаКраїна над власними інтересами громадян України — клієнтів Банка. Чинне Законодавство України, яке регламентує діяльність АМКУ потребує аналізу та доопрацювання, внесення змін, а саме АМКУ реформування щодо збільшення ефективності його роботи на підставі аналізу його прав та обов'язків та їх уточнення і можливого поширення. Заявник залишає за собою право на прийняття рішення реалізувати можливість звернутися за роз’ясненнями до відповідних виконавчих установ України, звернутися з відповідною ініціативою до громадськості України, до відповідних законодавчих осіб та установ. Заявник змушеній ще раз зауважити/наголосити — він вживе всіх можливих заходів в межах чинного Законодавства України щодо внесення відповідних змін до договору АТ "ТойБанк" з клієнтами — відповідно до суті своїх звернень до АКМУ. Громадянин України і водночас — посада ТОВ "Підприємство", Підпис, П.І.Б. |
|