До головної... |
Особиста думка. Банк Антон Коноваленко Додаток 23.1 |
Банк — Підприємству Відправник: АТ "ТойБанк" Вих. № 11/106482 Від 14.07.2020 Шановний Ім'я, по Батькові! 01 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТойБанк" (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу та надає роз'яснення відносно Ваших звернень з вх. № 54187 від 18.06.2020 року та з вх. № 62-3-64/34/125 від 25.06.2020 року (далі — Звернення). 02 Насамперед, дозвольте зазначити, що головними орієнтирами Банку в його повсякденній діяльності є індивідуальний підхід до кожного Клієнта, найвищі стандарти якості у персональному банківському обслуговуванні, побудування партнерських відносин на принципах взаємовигідності та порозуміння а також, безперечно, довіра Клієнтів, для збереження якої Банк вживає всіх можливих заходів, оскільки Клієнт це те, заради чого існує, розвивається та вдосконалюється Банк. 03 Отримана від Вас інформація була прийнята до уваги та передана на розгляд відповідальним співробітникам Банку з метою аналізу та відповідного реагування. Так, за результатами зазначеного аналізу повідомляємо, що задля покращення якості обслуговування Клієнтів, Банком запроваджено систему дистанційного банківського обслуговування Bankbusiness (далі — система Bankbusiness). Функціонування системи дистанційного банківського обслуговування StarBank (далі — система StarBank) припиняється, про що Вас було неодноразово проінформовано у системі StarBank (у вигляді інформаційного повідомлення у системі StarBank 04.12.2019 року, 01.04.2020 року, 04.05.2020 року), а також з боку співробітників обслуговуючого відділення Банку. Окрім цього, звертаємо Вашу увагу на те, що інформація щодо припинення подальшого функціонування системи StarBank та стосовно переходу Банку до системи Bankbusiness відображена на офіційному сайті Банку 04 Таким чином, у зв'язку з припиненням функціонування системи StarBank, для можливості доступу до Ваших рахунків у подальшому, рекомендуємо Вам зареєструватися у системі Bankbusiness. 05 Від імені Банку дякуємо за Звернення та сподіваємось, що надані з нашого боку роз'яснення сприятимуть розумінню ситуації, що склалася. 06 У разі незгоди з результатами розгляду звернення Банком, Ви маєте право звернутися до Національного банку України та/або до суду, та/або до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини. 07 Банк у своїй діяльності дотримується вимог чинного законодавства, в тому числі вимог, які регулюють порядок та об'єм надання інформації. У випадку отримання Вами, як помилковим адресатом, даного листа просимо Вас не розголошувати інформацію, надану в ньому. З повагою, Начальник Центру якості клієнтського обслуговування П.І.Б. АТ "ТойБанк" |
|