До головної... |
Особиста думка. Банк Антон Коноваленко Додаток 10 |
Автор — Банку АТ "ТойБанк", надалі Банк, Відділення № *** Начальнику Вих. № 48 Від "21" серпня 2020 р. Громадянин України П.І.Б. Адреса, Телефон, E-mail Звернення 3 Щодо закриття рахунку 01 23 червня 2020 року, громадянин України П.І.Б., надалі Клієнт, направив у відділення № *** АТ "ТойБанк", м. Києва, надалі Банк, заяву, надалі Заява, в якої прямо і недвозначно заявив про припинення договірних стосунків із Банком. Всі картки Клієнта Клієнтом же заблоковано, всі дії Клієнта по рахунку у Банку зупинено. Ніяких стосунків у Клієнта із Банком немає. 02 У якості відповіді від Банку Клієнтом отримано лист №11/103744 від 24.06.2020 р., надалі Лист 1, з відмовою щодо дистанційного закриття рахунку з посиланням на внутрішні інструкції и рекомендацією, цитуємо: "рекомендуємо Вам звернутися… для написання відповідної заяви встановленого зразку". 03 Банк також рекомендує Клієнтові звернуться, цитуємо Лист 1: "У разі незгоди з результатами розгляду звернення Банком, Ви маєте право звернутися до Національного банку України та/або до суду, та/або до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини..." 04 06 липня 2020 року Клієнт, направив у адресу АТ "ТойБанк", м. Київ, друге звернення, далі Звернення 2, у якому наполягає на дистанційному закритті рахунків в умовах Пандемії вірусу Covid19, у зв'язку із низкою розпоряджень Уряду України щодо прийняття мер в рамках запобігання та обмеження розповсюдження вірусу Covid19 та боротьби із наслідками вказаної Пандемії. 05 У якості відповіді на Звернення 2 від Банку Клієнтом отримано лист №11/106203 від 09.07.2020 р., надалі Лист 2, у кому Банк повторює як базову умову закриття рахунку особистій візит Клієнта в Банк. 06 Керуючись рекомендацією Банку, яка надана у Листі 1 та Листі 2, цитуємо: "У разі незгоди з результатами розгляду звернення Банком, Ви маєте право звернутися до Національного банку України та/або до суду, та/або до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини...", Клієнт звернувся до Національного Банку України, далі НБУ з листом. 07 НБУ у відповіді, далі Відповідь 1, інформує Клієнта, цитуємо: 08 По-перше: "Керуючись пунктом 34 статті 7 Закону України "Про Національний банк України", Національним банком було надіслано запит до АТ "ТойБанк" щодо пояснень з порушених у Вашому зверненні питань." 09 По-друге: "АТ "ТойБанк" повідомляє, що станом на 27.07.2020 за Вашим рахунком UА *** обліковується заборгованість в розмірі 10 грн. за надану послугу "BankInform" по рахунку UА *** за червень 2020 року та платіж в розмірі 10 грн. за страхування майна. Банк зазначає, що листами з Вих. №11/103744 від 24.06.2020 року та Вих. № 11/106203 від 09 07.2020 року Вас було повідомлено про необхідність погасити існуючу заборгованість перед Банком за Договором." 10 Слід підкреслити наступне: 11 По-перше: Клієнт вважає твердження Банку про наявність заборгованості у розмірі 20 (двадцять) грн. як причину відмови дистанційного закриття рахунків Клієнта дуже сумнівне. Поясняємо. Після прийняття рішення щодо закритися рахунку Клієнт оцінив стан рахунків за вказаним договором; здійснив дистанційну продаж доларів та євро з перерахунком коштів на гривневий рахунок, потім, за вирахуванням 10 (десяти) грн. перерахував кошти на свій рахунок в іншому банк (дата здійснення вказаних операцій 19.06.2020 р.) Вказані дві позиції нібито заборгованості за договором між Банком та Клієнт ом автоматично списуються з рахунку клієнта — одна позиція у початку місяця (це було зроблено), друга — наприкінці — для здійснення цього списання Клієнт ом передбачений залишок у розмірі 10 (десяті) грн. Чому Банк вважає Клієнт а боржником за підсумками червня — незрозуміло. В будь-якому випадку сучасні засобі комунікації надають можливість Банкові вирішити це питання дуже швидко — наданням Банком Клієнту банківської виписки за червень із зазначенням заборгованості. Клієнт миттєво її закриває, якщо ці нарахування мають підстави. Фактично, у даному випадку Банк навмисно, всупереч чинному Законодавству України, перешкоджає закриттю банківського рахунку Клієнт в Банку. 12 По-друге: твердження Банку про повідомлення Клієнта про заборгованість та про відмову від закриття рахунку на підставі її наявності э прямим обманом, цитуємо: "Банк зазначає, що листами з Вих. № 11/103744 від 24.06.2020 року та Вих. № 11/106203 від 09 07.2020 року Вас було повідомлено про необхідність погасити існуючу заборгованість перед Банком за Договором," але ж в зазначених листах, Лист 1 та Лист 2, немає ніякого повідомлення про наявність заборгованості — тільки про необхідність особистого візиту до банківської установи. *** 13 Клієнт і далі наполягаю на дистанційному закритті рахунків. Заява Клієнта в банківській установі є. Після надання Банком доказів щодо наявності заборгованості Клієнта перед Банком станом на 30 червня 2020 року, наприклад, надання відповідної виписки, Клієнт негайно закриє заборгованість, якщо вона є. Всі комунікаційні координати Клієнта у Банка є. Підпис, П.І. Б. |
|