До головної...

Особиста думка. Банк


Антон Коноваленко


Додаток 5


У кiнець |  Перелік додатків  |  Попередній |  Наступний |  Повернутись...

Автор — Банку


АТ "ТойБанк", надалі Банк,

Центр якості клієнтського обслуговування

АТ "ТойБанк"

Копія

АТ "ТойБанк", м. Київ, Відділення № ***

Начальнику

Вих. № 42

Від "06" липня 2020 р.

Громадянин України

П.І.Б.

Адреса, Телефон, E-mail


Щодо відсутності якості обслуговування

01 23 червня 2020 року я, П.І.Б., надалі Клієнт, направив у відділення №*** АТ "ТойБанк", м. Києва, надалі Банк, заяву, надалі Заява (Додаток 1), в якої прямо і недвозначно заявив про припинення договірних стосунків із Банком. Всі картки Клієнта Клієнтом же заблоковано, всі дії Клієнта по рахунку у Банку зупинено. Ніяких стосунків у Клієнта із Банком немає.

02 Відповідь від Банка, на думку Клієнта, мала бути такої : "Підтверджуємо". Це було б красиво та лаконічно! Ну, мабуть з додатком реквізитів рахунків та договору, якій закрито.

03 Однак Банк пішов іншим шляхом. Клієнтом отримано лист №11/103744 від 24.06.2020 р., надалі Лист 1, у кому, між іншим, сказано, цитуємо: "рекомендуємо Вам звернутися… для написання відповідної заяви встановленого зразку".

04 Така пропозиція є порушенням норм Закону "Про звернення громадян" — Банк встановлює пріоритет внутрішніх інструкцій над відповідним Законом — згідно діючого законодавства, Клієнт надає звернення у зручний йому спосіб з зазначенням всіх необхідних реквізитів и це звернення не є анонімним, всі інші вимоги "встановленого зразку" згідно діючого Законодавства України є зайвими.

05 Також дуже важливо підкреслити, що таки вимоги Банку — звернутися особисто — суперечать діючим постановам Уряду України стосовно мер щодо запобігання поширенню вірусу COVID19, згідно яким переважну більшість питань потрібно вирішувати дистанційно. Питання: "Мабуть Банк вважає COVID19 клієнтом Банку та ставить своєю метою ще і поширення вірусу?"

06 Почнемо читати листа з кінця.

07 Необхідно відмітити, що вислів, цитуємо Лист 1: "Від імені Банку дякуємо за Звернення та сподіваємось, що надані з нашого боку роз'яснення сприятимуть розумінню ситуації, що склалася..." виглядає дуже цинічно з умов, що ніяких питань не задавалось, ніяких відповідей не надається, і вони взагалі були не потрібні.

08 Також дуже цинічним в нібито відповіді на лист про закриття рахунку має вигляд фраза з Листа 1, цитуємо: "АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТойБанк" (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу та щиру вдячність за обрання саме нашого Банку в якості свого фінансового партнера та надає роз'яснення відносно Вашого звернення з вх. № 62-3-64/34/124 від 24.06.2020 року (далі — Звернення)." Яка повага та вдячність "за обрання саме нашого Банку" у відповіді на лист про закриття рахунку?

09 Однак перлом цинічності та зневаги до Клієнта є наступне висловлювання з Листа 1, цитуємо: "Насамперед, дозвольте зазначити, що головними орієнтирами Банку в його повсякденній діяльності є індивідуальний підхід до кожного Клієнта, найвищі стандарти якості у персональному банківському обслуговуванні, побудування партнерських відносин на принципах взаємовигідності та порозуміння а також, безперечно, довіра Клієнтів, для збереження якої Банк вживає всіх можливих заходів, оскільки Клієнт — це те, заради чого Існує, розвивається та вдосконалюється Банк."

10 Це ствердження Банку — прямий обман споживача, якім є Клієнт, в якості та кількості наданих послуг, та відповідності їх вимогам діючого Законодавства України. Нагадуємо, Банк не в змозі здійсніть дистанційне закриття рахунку Клієнта. А якщо відповідно звернутися до ст.1 Закону України "Про рекламу" і вважати цей абзац зразком реклами, то мабуть треба стверджувати, що це приклад "недобросовісної реклами, яка вводить в оману споживачів, завдає шкоди особам, державі та суспільству внаслідок неточності."

11 Слід підкреслити, що увага Банка до Клієнта, перш за все — не надавати йому зайвого клопоту…

12 Так, звісно, з потреби, Клієнт звернеться, цитуємо Лист 1: "У разі незгоди з результатами розгляду звернення Банком, Ви маєте право звернутися до Національного банку України та/або до суду, та/або до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини..." до всіх інстанцій, які в змозі допомогти Клієнтові в умовах, коли Банк не може вирішити просте питання.

13 На фоні наведених порушень Банком діючого Законодавства України висловлювання, цитуємо: "Банк у своїй діяльності дотримується вимог чинного законодавства..." має дуже неприглядний вигляд.


Підпис, П.І. Б.