До головної...

Вітання ЖКГ


Антон Коноваленко


Додаток 23

У кiнець |  Повернутись...

Мешканці — ЖЄК


Комунальне Підприємство

"Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду"

Шевченківського району м. Києва"

Директору

Савченку Дмитру

04050 м. Київ, вул. Білоруська, 1.

Громадянина України

Що мешкає за адресою

Вих. № *** від "**" ****** 202 * р.


Претензія

Мешканцями будинку №*** по вул. *** м. Києва було здійснено неодноразові звернення до Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста “Київзеленбуд”(надалі Об’єднання) та до Комунального Підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва" (надалі — Компанія) щодо кронування та вирубання небезпечних дерев, що розташовані як на прибудинкової території відповідного житлового будинку так і на прилеглої до неї (все це листування, якщо воно втрачено працівниками Об’єднання та Компанії, може бути надане додатково).

У листи відповіді №675/2, 3, 4, 5 від 02.06.2020 р. від Комунального підприємства "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району М. Києва" — "Стосовно видалення аварійних дерев по вул. *** № ***, надалі, Відповідь 1 стверджується, цитуємо:

"Згідно п. 4 ст. 7 ЗУ № 2 189- VIII від 09.11.2017 "Про особливості здійснення права власності в багатоквартирному будинку" (далі Закон) співвласники багатоквартирного будинку зобов'язані додержуватися вимог правил утримання багатоквартирного будинку і прибудинкової території, правил пожежної безпеки, санітарних норм. Згідно п.1 ст.8 Закону співвласники багатоквартирного будинку несуть відповідальність за шкоду, заподіяну третім особам у результаті невиконання або неналежного виконання своїх обов'язків як співвласників."

Цей пункт Відповідь 1 не має ніякого відношення до предмету листування, тобто до кронування та вирубання небезпечних дерев, що розташовані як на прибудинкової території відповідного житлового будинку так і на прилеглої до неї. Треба підкреслити, що співвласники багатоквартирного будинку, уклавши договір с управителем, делегують йому виконання своїх зобов'язань додержуватися вимог правил утримання багатоквартирного будинку і прибудинкової території, правил пожежної безпеки, санітарних норм. У цьому випадку, згідно п.1 ст. 11 Закону Управління багатоквартирним будинком, Управитель несе всю повноту відповідальності на неналежне надання, або не надання послуг з управління багатоквартирним будинком за типовим договором.

Роздивимось Розпорядження №442 від 30.04.2015 року Київської міської державної адміністрації "Про встановлення тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та внесення змін до деяких розпоряджень виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації)". (Остання редакція на сайті КМДА — 06.06.2017 р. №668).

Так, дійсно в структурі тарифу немає у явному вигляді тарифу на догляд за рослинами, але ж є тариф на прибирання прибудинкової території, який для будинку *** по вул. *** становить 0,9236 грн./м2 — вартість послуг розраховується по площі квартири.

А згідно з роз'ясненням Наказу Державного Комітету України "З питань житлово-комунального господарства" за №76 від 15.05.2005 року розділу 3.5. Прибирання прибудинкової території має місце пункт 3.8. Озеленення (прибудинкової території) в пп. 3.8.8. підкреслюється що, цитуємо: "забезпечити збереження, утримання та відновлення зелених насаджень".

Таким чином, твердження Компанії, цитуємо Відповідь 1:

"Згідно з укладеним договором витрати на обслуговування дерев та інших зелених насаджень на прибудинкових територіях житлових будинків не входять до складових вартості послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій."

суперечать букві та духу діючого Законодавства України. Кошти на обслуговування зелених насаджень включені до статті "Підтримання прибудинкової території".

З вищенаведеного випливає наступний висновок.

Діюче Законодавство України в рамках типових договір зобов’язує Компанію здійснювати обслуговування дерев та інших зелених насаджень.

Нібито необхідний пошук фінансування на проведення відповідних робіт є незаконним и фактично є відмовою від виконання обов’язків згідно типового договору. Таке трактування дозволяє мешканцям будинку вимагати відповідного перерахунку плати за послуги, що не надавалися за весь період, протягом якого вони не надавалися, тобто зо дня першого звернення за вказаним питанням.

Роздивимось деякі положення діючого Законодавства України, а саме Цивільний Кодекс України (надалі — ЦК), цитуємо, — Стаття 1163. Усунення загрози життю, здоров'ю, майну фізичної особи або майну юридичної особи:

"1. Фізична особа, життю, здоров'ю або майну якої загрожує небезпека, а також юридична особа, майну якої загрожує небезпека, мають право вимагати її усунення від того, хто її створює."

Своєю бездіяльністю щодо знищення аварійних дерев Компанія подовжує небезпеку для життя, здоров'я та майна громадян України. Ця небезпека виникла внаслідок відсутності відповідного догляду до зелених насаджень з боку Компанії.

Досить імовірна загроза життю, здоров'ю, майну членів громади не ліквідована якомога швидше, а, збільшуючись з часом, залишається, а відповідні особи подовжують листування заміст того, щоб надати наказ щодо іі усунення…

В рамках діючого Законодавства, в рамках ситуації, яка склалася, наполягаємо на терміновому приведенні до ладу зелених насаджень згідно звернень громадян.

Якщо вимоги згідно звернення не будуть виконані залишаємо за собою право на відповідні дії щодо притягнення керівництва Компанії до адміністративної відповідальності та стягнення штрафних санкцій на користь мешканці будинку.


Підпис, дата