До головної...

Вітання ЖКГ


Антон Коноваленко


Додаток 22

У кiнець |  Повернутись...

Мешканці — Депутатові


Депутатові...

Громадянина України

Що мешкає за адресою

Вих. № *** від "**" ****** 202 * р.


Доручення

Мешканцями будинку №*** по вул. *** м. Києва було здійснено неодноразові звернення до Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста “Київзеленбуд” (далі Об’єднання) та до Комунального Підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва" (далі — Компанія) щодо кронування та вирубання небезпечних дерев, що розташовані як на прибудинкової території відповідного житлового будинку так і на прилеглої до неї

Незважаючи на те, що загроза життю, здоров'ю та майну від зазначених дерев існує досить тривалій час, вона і досі не усунена.

Надаємо Додатки:

— Додаток 01 — лист-відповідь №077/226-1746 від 21.04.2020 р. від Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" — "Про видалення аварійних дерев по вул. *** № *** (першій адресат Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району М. Києва"), надалі, Додаток 1.

— Додаток 02 — лист-відповідь №675/2, 3, 4, 5 від 02.06.2020 р. від Комунального підприємства "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району М. Києва" — "Стосовно видалення аварійних дерев по вул. вул. *** № ***, надалі, Додаток 2.

У Додатку 01 стверджується, цитуємо:

"Повідомляємо, що 13.03.2020 фахівцями Управління міської станції захисту зелених насаджень КО "Київзеленбуд" проведено обстеження зелених насаджень, що розташовані за вищевказаною адресою. Під час обстеження виявлено п'ять аварійних дерев, що підлягають видаленню та десять дерев, що потребують проведення санітарної обрізки.

Згідно даних інформаційно-аналітичної системи управління житловим фондом м. Києва балансоутримувачем вищевказаного житлового будинку та прибудинкової території є КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва.

Відповідно до п. 9.2 Правил благоустрою м. Києва; затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 №1051/1051 та п. 5.5 Правил-утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 №105, відповідальність за збереження зелених насаджень належний догляд за ними покладається на балансоутримувачів територій.

3 метою уникнення нещасних випадків та утримання зелених насаджень міста в належному стані, просимо вжити заходів щодо проведення санітарної обрізки та видалення аварійних дерев, що розташовані на прибудинкової території житлового будинку № *** по вул. ***."

Тобто Об’єднання рекомендує Компанії виконати роботу по суті звернення мешканці вказаного будинку.

В свою чергу, Компанія повідомляю мешканців, що, цитуємо:

"Згідно з укладеним договором (мається на увазі між мешканцями будинку и ЖЕК) витрати на обслуговування дерев та інших зелених насаджень на прибудинкових територіях житлових будинків не входять до складових вартості послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій."

Приймемо до уваги:

1. Деякі норми та положення діючого законодавства України, поміж іншим:

— Цивільний Кодекс України (надалі — ЦК) — Стаття 1163. Усунення загрози життю, здоров'ю, майну фізичної особи або майну юридичної особи:"1. Фізична особа, життю, здоров'ю або майну якої загрожує небезпека, а також юридична особа, майну якої загрожує небезпека, мають право вимагати її усунення від того, хто її створює."

— Закон України "Про звернення громадян" (надалі — Про звернення)— Стаття 1. Звернення громадян: "Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення."

Таким чином, громадяни України мають право отримати інформацію щодо усунення загрози життю, здоров'ю, майну фізичної особи або майну юридичної особи.

З метою реалізації конституційних прав громадянина України, які реалізуються на підставі діючого Законодавства України потребуємо надати наступну інформацію.

2. Стосовно діяльності Об’єднання.

Якимі саме Законами та постановами регламентується діяльність Об’єднання.

Слід підкреслити, на відповідному сайті Об’єднання — надалі — Джерело 1 — http://kievzelenbud.com/about/zakonodavcha-baza/ відповідна інформація відсутня.

Джерело 1 інформує про Статут, Антикорупційну програму, та напрямки діяльності взагалі.

Інформація про джерела та цілі фінансування — відсутня — необхідно надати.

Інформація про зони відповідальності — відсутня — необхідно надати.

Інформація про методологію зберігання, обстеження та оновлення зелених насаджень відсутня — необхідно надати.

Джерело 1 акцентує комерційну складову своєї діяльності, ніяк не повідомляє про роботи та виді діяльності, які реалізуються за бюджетні кошти. А між тім Об’єднання експлуатує комунальну власність (обладнання та основні фонді) та користується нею як для виконання бюджетних завдань та і в комерційний діяльності.

Виникає питання, яким саме чином здійснюється розподіл фінансових надходжень від "бюджетної" та "комерційний" діяльності, яким саме чином здійснюється орендна плата за використання комунального майна при виконанні комерційних завдань?

Коли і яким саме чином зелені насадження на території, які зараз іменуються прибудинкові, були виведені з юрисдикції Об’єднання (якщо вони до неї не належать зараз), до чиєї юрисдикції належать рослини які знаходяться на території, яка не є прибудинкової?

Ким, яким саме чином та є якою періодичністю здійснюється обстеження зелених насаджень на території міста?

Яким саме чином та за який рахунок здійснюється страхування громадян міста від нещасних випадів при руйнуванні зелених насаджень та виплати компенсації постраждалім при цьому.

Яким саме чином та у якому порядку здійснюється компенсація за посадки та догляд за зеленими насадженнями за ініціативою членів громади?

Чи передбачені штрафі за необґрунтоване вирубання зелених насаджень?

Яким саме чином та у якому порядку здійснюється обґрунтування необхідності вирубання зелених насаджень? Чи потрібен для цього дозвіл і ким він відається?

Чому не є реалізованою на Джерелі 1 можливість за запитом громадян отримати від інформаційно-аналітичної системі дані щодо розташування зелених насаджень та відповідальним за їх догляд, графіку обстеження їх стану та таке інше?

Ця низка питань виникла внаслідок дівування тим, що незважаючи на постійне зростання цін на послуги в комунальної сфері їх якість стрімко падає.

Досить імовірна загроза життю, здоров'ю, майну членів громади не ліквідована якомога швидше, а, збільшуючись з часом, залишається, а відповідні особи подовжують листування заміст того, щоб надати наказ щодо іі усунення…

В рамках діючого законодавства, в рамках ситуації, яка склалася, наполягаємо на відповіді на вищенаведені запитання.

3. В рамках відповідей та послань Об’єднання рекомендує Компанії можливо припущення, що виключенням особливих зон, які обслуговує Об’єднання, рослини в місті Києві не обслуговуються.

Тобто ніяких відповідальних осіб, яки би забезпечували належнім чином утримання зелених насаджень міста не має (Нібито мі в пустелі, а дерева — це трава при дорозі).

Наполягаємо на інформування мешканців будинку по суті поставлених запитань та забезпеченні термінового усуненні джерела небезпеки для членів громаді м. Києва.


Підпис, дата