До головної...

Вітання ЖКГ


Антон Коноваленко


Додаток 7/2

У кiнець |  Повернутись...

Громадяни — ЖКГ


Депутатові місцевої ради М. Києва Прізвище, Ім’я та По-Батькові

30.06.2018 р.

Громадяни України, далі Мешканці,

що мешкають у будинку за адресою

М. Київ,

вул. *** (***)

будинок № ***,

далі Будинок


Звернення / Заява

Вельмишановний Ім’я По-Батькові

Громадяни України, що мешкають за вказаною адресою, періодично звертаються до організацій комунального сервісу с низкою зауважень.

Результату або немає зовсім, або він тільки у невисокому процентному співвідношенні відповідає змісту того чи іншого звернення.

1. Наведемо приклад.

Додаток 1 — лист на трьох сторінках — Звернення 1 — Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва". Директору Савченку Дмитро Вікторовичу.

Одним з пунктів, підкреслюємо, одним з багатьох, цього листа була ліквідація сміттєпроводу. Позитивне рішення стосовно цього питання може бути реалізоване тільки за одностайною згодою мешканців. Але ж зібрати всі підписи, це дуже важка справа, яка забирає багато часу. Звернення Додатку 1 готувалося без малого місяць. Ще через два місяця ми отримали Відповідь 1 (Додаток 2) на двох сторінках, яка взагалі ніяк не відповідає нашім надіям та очікуванням. Ми підготували Зауваження щодо цього листа Відповіді 1 — Додаток 3 — лист — Звернення 1 — Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва". Директору Савченку Дмитро Вікторовичу. Зараз ще місяць ми будемо збирати підписи. Але ж час триває…

Тому одночасно ми звертаємось до Вас з метою трошки прискорити реальні дії за нашим зверненням.

2. Деякі міркування 1.

Нижче ми постараємось уникати застосування ненормативної лексики але же, повірте, вона так і проситься до вживання.

Цитуємо повністю Закон України "Про звернення громадян", Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян.

"Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку."

Дуже чітка та зрозуміла норма Закону. Але ж чомусь у повсякденній практиці від неї залишилось тільки "Термін відповіді — місяць." Так відповідають і в КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду" Шевченківського району м. Києва, і в Центрі Комунального Сервісу Шевченківського району м. Києва. І працівникам цих компаній не тільки не соромно! Вони вважають, що вони у своєму праві! Тобто норма діючого Законодавства України про "не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання" з умов додаткового вивчення справи, трактується як "місяць зо дня отримання", а там, де місяць, там, мабуть, і два… Зверніть увагу, про варіанти скорочення термінів надання відповіді мова навіть не іде…

Це стало прийнятою бюрократичною "нормою" у контексті "Або шах помре, або ішак здохне". Тобто мі дочекаємось: або КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду" реорганізують або закриють, або будинок рухне.

3. До чого цей лист.

Ми звертаємось до Вас щодо методичної, організаційної, а, мабуть, і юридичної допомоги.

Наша мета — порядок.

Цього порядку немає.

Такі відповіді, яку надало нам Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва" ми вважаємо знущанням над громадянами України.

Які можуть бути наші дії в контексті наведених нами документів?

Будь ласка, підкажіть, як змусити відповідальних осіб привести до ладу наш будинок?


Мешканці (Споживачі комунальних послуг) будинку за адресою:

м. Київ, Адреса