До головної...

Вітання ЖКГ


Антон Коноваленко


Додаток 11

У кiнець |  Повернутись...

Громадяни — ЖКГ


ПрАТ "АК КиївВодоканал"

Генеральному директору

01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а

Копія: Розрахунковий департамент


Копія: Центр Комунального Сервісу

Шевченківського району м. Києва

Начальнику

03190, м. Київ, вул. Кирпоноса, 10/8


Копія: ГІОЦ КМДА, Директору

02192, м. Київ, вул. Космічна, 12-а

Вих. № 18

Від 16 листопада 2018 р.

Громадянина України

П.І.Б.,

Що мешкає за адресою:

м. Київ, ***.

Телефон: + 38 ***


Заява

щодо уточнення нарахування вартості ненаданих послуг та розміру заборгованості


Я, громадянин України, П.І.Б., надали Споживач, отримав 16 листопада 2018 року Рахунок-Повідомлення за позначенням *** ИД*** станом на 01.11.2018 року (ключ авторизації ***), надалі Повідомлення 1.

Згідно даних цього Повідомлення 1 за жовтень 2018 року мені здійснено нарахування послуг водовідведення гарячої води ПАТ "АК КиївВодоканал", надалі Постачальник 1, у обсязі 4,1 м3 на суму 36,26 грн.

Слід підкреслити, що с 27 квітня по 2 листопада 2018 року постачання гарячої води "Комунальним підприємством "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", надалі Постачальник 2 — не здійснювалось.

Актуальне на 20-00 годину 02 листопада 2018 року фото лічильника гарячої води надаю (див. Додаток 1) — значення 50,02 м3 — звертаю вашу увагу, що початкові дані періоду також потребують виправлення.

Таким чином, в документі, за достовірність наведених даних у якому несуть відповідальність таки організації, як ПАТ "АК КиївВодоканал" — постачальник послуг водовідведення гарячої води, ГІОЦ КМДА — розробник програмного забезпечення, та Центр Комунального Сервісу, створений задля "удосконалення управління житлово-комунальним господарством м. Києва", має місце нарахування плати за послугу, постачання якої не здійснювалося — постачання гарячої води Постачальником 2 почалось з другого листопада 2018 року.

Додамо трохи історії.

— І —

18 грудня 2017 року на адресу Постачальника 1 ПАТ "АК КиївВодоканал" Споживачем відправлено листа Вих. №3 Від 17 грудня 2017 р. Щодо Рахунка-повідомлення КС35 Пер 1711 станом на 01.12.2017 р. Отримано 15 грудня 2017 р. Заява "Щодо уточнення боргу у розмірі 309 (триста дев’ять) грн. 97 коп. Отримано Постачальником 1 ПАТ "АК КиївВодоканал" згідно SMS-повідомлення ПАТ "Укрпошта", документ згідно нумерації ПАТ "Укрпошта" №0319003892316, 21.12.2017 року.

Між іншим, у цьому листи Постачальник 1 інформувався Споживачем:

1. Про сплачення частки поточного, визнаного Споживачем, боргу;

2. Вказувалось, що "…При роботі з цими даними звертає на себе увагу значення ВГВ у Серпні 2017 р. У цей період — серпень (частково липень и вересень) гаряча вода Споживачу не постачалася. Відповідне збільшення споживання холодної води відображено у даних ХВХ. Підстав для зазначення обсягів споживання гарячої води (для розрахунку водовідведення гарячої води) у цей період немає ніяких…" — тобто Споживач не визнав дійсним нарахування обсягу водовідведення гарячої води, зроблені в період відсутності ії постачання.

Слід відмітити, що у цьому листи відзначалося, що зняття показників лічильників — підсумкове за 2017 рік буде проведено 28.12.2017 року и споживання буде сплачено у відповідності фактичному споживанню за даними Споживача станом на дату підготовці листа №3 від 17.12.2017 р.

Що и було зроблено. Нижченаведені платежі повністю закривали всі взаємні обов’язки станом на 28 грудня 2017 року:

— постачання та водовідведення холодної води — квитанція №0.0.928387984.1 Приватбанку від 28.12.2017 — дата валютування 03.01.2018 р. — на суму 62,08 грн.;

— водовідведення гарячої води — квитанція № 0.0.928367641.1 Приватбанку від 28.12.2017 — дата валютування 03.01.2018 р. — на суму 26,74 грн.;

Таким чином, на початок 2018 року заборгованість Споживача перед Постачальником 1 фактично відсутня.

Слід підкреслити, що відповідь на цю Заяву Споживач і досі не отримав, а відповідний перерахунок і досі не зроблено.

— І І —

У відповідності до пункту І даного листа та внаслідок ретельного та своєчасного сплачення послуг, що отримані Споживачем, заборгованість у розмірі 116,77 грн., вказана станом на 30 квітня — 01 травня 2018 року у даних Постачальника 1, що розміщені на сайті і до яких Споживач має доступ у особистому кабінеті, не відповідає дійсності. Скрин (PrintScreen) Абонентської книжки №1068371431 — Додаток 2.

Після здійснення сплати Споживачем у розмірі 23,22 грн., що відповідає споживанню гарячої води у квітні 2018 року — квитанція №0.0.1026473721.1 Приватбанку від 02.05.2018 р. — дата валютування 03.05.2018 р. — за даними Споживача — заборгованість відсутня. Але ж Постачальником показано заборгованість 92, 55 грн. на кінець місяця.

— І І І —

У зв'язку з тим, що дані Постачальника 1 не відповідають даним Споживача стосовно кінцевих значень лічильника станом 30 квітня 2018 року — ці дані не змінювалися до початку постачання гарячої води 2 листопада 2018 р. — для уточнення цих даних Споживачем був здійснений платіж у розмірі одна гривня — квитанція Приватбанку № 0.0.1095509730.1 від 27.07.2018 р. — дата валютування 30.07.2018 р. (див. Додаток 3), у якій чітко визначені показники лічильника гарячої води — 50,02 м3. І знову Постачальником 1 вказано нібито заборгованість Споживача, вже у розмірі 91,55 грн. А показники, що надані Споживачем до уваги не прийняті.

— ІV —

Після цього послуги водовідведення гарячої води до 15 листопада 2018 року Споживачем не сплачувалися.

Однак на сайті Постачальника 1 вказано платіж за послуги водовідведення гарячої води у серпні на суму 91,55 грн. Це неправильно.

Споживачем здійснено платіж на суму 130,55 грн. за постачання та водовідведення холодної воді, чітко вказано — квитанція Приватбанку №0.0.1118892583.1 від 27.08.2018 р. — дата валютування 28.08.2018 р. (див. Додаток 4)

Неправильне рознесення вказаного платежу частково — 91,55 грн. на сплату водовідведення гарячої води и 39,00 грн. на сплату послуг постачання та водовідведення холодної води призвело до мнимого закриття нібито заборгованості Споживача по водовідведенню гарячої води та виникненню заборгованості, якої насправді немає, по водопостачанню та водовідведенню холодної води. Ця помилка має бути виправлена.

— V —

Споживачем отримано у жовтні 2018 року Рахунок-Повідомлення за позначенням 1068 371431 ИД896166 станом на 01.10.2018 року (ключ авторизації R7RW-EPE9-W2WP), надалі Повідомлення 2.

Згідно даних цього Повідомлення 2 за вересень 2018 року здійснено нарахування гарячого водовідведення у обсязі 6,4 м3 на суму 50,76 грн. Але ж постачання гарячої води Постачальником 2 не здійснювалось, тобто послуга водовідведення гарячої води Постачальником 1 фактично не здійснювалась. Відповідна, що до цієї помилки, заява Вих. №16 від 03 листопада 2018 р. "Заява щодо неналежного нарахування значення наданих послуг" була направлена у адресу ПрАТ "Водоканал", ГІОЦ КМДА, та Центру Комунального Сервісу 03.11.2018 р., та отримана секретаріатом генерального директору ПрАТ "Водоканал", розрахунковим відділом ПрАТ "Водоканал", секретаріатом директору ГІОЦ КМДА, та секретаріатом начальника Центру Комунального Сервісу Шевченківського району відповідно 05.11.2018 р., 06.11.2018 р., 05.11.2018 р., та 05.11.2018 р.

— VІ —

До теперішнього часу помилку пункту V данного листа не виправлено — нагадую, сьогодні 16.11.18 року. До цієї помилки додано помилку Повідомлення 1 — неправомірно нарахований обсяг водовідведення гарячої води за жовтень 2018 року при відсутності постачання гарячої води.

Таким чином, сумарна помилка за неправильним нарахуванням споживання послуг водовідведення гарячої води внаслідок нарахування послуг у той час, коли постачання гарячої води не здійснювалося сягає 203,79 грн., а саме:

— нібито борг на кінець травня 2018 року — 116,77 грн.

— нібито споживання за вересень 2018 року— 50,76 грн.

— нібито споживання за жовтень 2018 року— 36,26 грн.

—VІ —

Окремо для спеціалістів та дирекції підприємств "Комунальний концерн "Центр комунального сервісу" та "Комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний Центр" Споживач звертає питання:

— Яким саме чином так сталося, що тільки на нарахуванні послуг, яки Споживачу не надавалися, виникла його нібито заборгованість на суму (додаємо до розрахунків пункту VI (203,79 грн.) даного листа нарахування нібито постачання підприємством "Комунальне підприємство "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" гарячої води за жовтень, яка у жовтні не постачалася — на загальну суму 280,45 грн.), що в сумі сягає 484,24 грн.?

Панове, практично 500,00 (п’ятсот) грн. нараховане ні за що! Як це взагалі можливо трактувати або інтерпретувати?

—VІІ —

16 листопада 2018 року Споживачем в черговий раз зроблено спроба надати коректні дані до відповідних осіб — перерахована одна гривня на рахунок Постачальника 1 — квитанція Приватбанку №0.0.1186713795.1 від 16.11.2018 р. — дата валютування 19.11.2018 р. з зазначенням значень лічильника гарячої води станом на 01.11.2018 року — 50,02м3

Вважаю за необхідне отримати від адресатів вичерпні пояснення щодо ситуації, що склалася та наполягаю на терміновому виправленні помилок в нарахуванні оплати послуг, які не були надані.


С повагою, Підпис, П.І.Б., 16.11.2018 р.