До головної...

Вітання ЖКГ


Антон Коноваленко


Додаток 3


У кiнець |  Повернутись...

Громадяни — ЖКГ


Проект


Громадянин України

П.І.Б.

м. Київ, ***

Особовий рахунок абонента №***, далі Клієнт

Ісх. № 00002

від "20" липня 2017 р.

На № Квитанція без номеру

від "18" липня 2017 р.

ТОВ "ДОМОФОН", далі Підприємство


ПРЕТЕНЗІЯ

ЩОДО КОМПЕНСАЦІЇ МОРАЛЬНИХ ЗБИТКІВ

НА СУМУ 1000 (ОДНА ТИСЯЧА) ГРН. 00 КОП.


25 жовтня 2017 року у відповідь на попередження Підприємство, №730/1101 від 18 жовтня 2016 р. щодо своєчасної сплати послуг Клієнт, було направлено відповідь стосовно розрахунків із Підприємством за №1 від 25 жовтня 20016 р. копію якого надсилаю повторно (Додаток 1).

Не заважаючи на зауваження Клієнта щодо порядку ведення справ Підприємством та попередження щодо порушення Підприємством положень діючого законодавства України, Підприємство продовжує некоректні дії відносно своїх клієнтів.

1.

Наприкінці першого кварталу 2017 р. Клієнтом була отримана квитанція на сплату послуг Підприємства на суму 51,90 грн. (п’ятдесят одна грн. дев’яносто коп.) з формулюванням "За технічне обслуговування домофону, особовий рахунок (О/Р) ***. Борг та 1-й квартал 2017 р."

Вказана квитанція була сплачена 20.04.2017 р.

Копію квитанції №0.0.749695199.1 додаю (Додаток 2).

Як і вказано в квитанції на оплату при сплаті вказано О/Р платника ***.

2.

21 квітня 2017 р. Клієнтом зроблена передоплата послуг Підприємства на суму 36,00 (тридцять шість) грн.. 00 коп. з формулюванням "За послуги з Т/О домофону, О/Р ***. За 2 квартал 2017 р."

Копію квитанції щодо сплати надаю (Додаток 3).

3.

Таким чином, за станом на 30.06.2017 року баланс наданих Підприємством Клієнту послуг та сплати Клієнтом за них Підприємству дорівнює 1,80 (одна грн. вісімдесят коп..) — сума, на яку Підприємством збільшено квартальну оплату послуг Підприємства — але ж ніяк не зазначена в квитанції без номеру сума до сплати, котра отримана Клієнтом 18 липня 2017 р. — на сплату послуг Підприємства на суму 89,70 (вісімдесят дев’ять грн. сімдесят копійок) грн. з формулюванням "За Т/О домофону, О/Р ***. Борг та 2 квартал 2017 р."

Слід ще раз підкреслити, що вказана сума не відповідає дійсності — вона повинна дорівнювати 1,80 грн. (одна грн. 80 коп.) — збільшення вартості послуг Підприємства, про яку на момент сплати Клієнту було невідомо.

4.

З вищенаведеного може бути зроблений висновок, (без урахування приміток на квитанції) що Підприємством намагається отримати від Клієнту неправомірну фінансову вигоду у вигляді сплати за послуги, вже сплачені Клієнтом, у той же час Підприємство класифікує добропорядного Клієнта як боржника, тим самим завдаючи йому моральної шкоди.

5.

Наведені факти нібито можливо інтерпретувати інакше, якщо взяти до уваги примітку з трьома зірочками дрібним шрифтом в самому низу квитанції — Квитанція роздрукована 29 березня 2017 р.

Однак Клієнт звертає увагу на те, що фактично квитанція, копію додаю (Додаток №4) отримана в липня 2017 року, тобто через три місяця після роздрукування, а на самої квитанції відсутній іі номер та відповідна дата…

Таким чином, оформлення квитанції не відповідає діючим стандартам.

Клієнт отримує квитанціє із трьохмісячнім запізненням, коли він вже зробив оплату попередньо отриманої квитанції, при читанні нової квитанції складається ситуація, коли спочатку Клієнт отримує інформацію про борг — чому він дуже здивований, бо він вже сплачений, а потім може дійде, а може й не, до інформації про дату іі друку та зрозуміє, що квитанція десь вешталась три місяця.

Квитанція повинна починатися із номеру квитанції та дати, коли вона виписана. Термін іі доставці також повинен витримуватися в певних межах і не може бути три місяця, бо термін дії квитанції спливає.

В іншому випадку, якій є досить реальним при прийнятому на Підприємстві порядку діловодства, досить часто складається ситуація, коли Клієнт оплачує вже сплачені послуги додатково, або витрачає час на те, щоб розібратися, чому його оплата не проведена Підприємством, чи зробив банк переказ на рахунок Підприємства, як у випадку Клієнту…

6.

Клієнт у змозі припускати що ситуація, котра склалася, може бути наслідком деяких проблем із організацією діяльності Підприємства, але ж це не є у сфері компетенції Клієнта, однак моральна шкода, що нанесена Клієнту, має бути компенсована, тим більше, що дирекція Підприємства була попереджена Клієнтом про некоректність дій Підприємства (див. Додаток 1).

7.

Клієнт оцінює свої моральні збитки на суму 1000 (одна тисяча) грн. та пропонує Підприємству сплатити вказану суму у п’ятиденний термін зо дня отримання Претензії.

8.

Реквізити Клієнта.

Клієнт П.І.Б., О/Р №***, Рахунок №*** МФО ***, АТ "***".

Сума 1000,00 (одна тисяча) грн. Призначення платежу: "Компенсації моральних збитків", без ПДВ.


С повагою, Підпис, П.І.Б. (О/Р №***)