До головної...

Особиста думка. Банк


Антон Коноваленко


Додаток 50


У кiнець |  Перелік додатків  |  Попередній |  Наступний |  Повернутись...

Банк — Автору

Банк


Автор

Вих. №11/6150 від 28.01.2021 року

На вих. № 56 від 23.01.2021 року


Шановний Їм’я по Батькові!

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТойБанк" (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу та надає роз'яснення відносно Вашого звернення з вх. № 57-3-04/33/09 від 26.01.2021 року.

Станом на дату надання відповіді Банку за вих. № 11/118645 від 18.09.2020 року зазначалося, що "за рахунком Счёт 1 обліковується заборгованість в розмірі 10 грн. за надану послугу "BankInform" по рахунку UA *** за червень 2020 року та платіж в розмірі 10 грн. за страхування майна.

Інформація є коректною, оскільки 10 грн., які ви залишили на рахунку Счёт 1 після перерахування грошових коштів в розмірі 3924,11 грн. було направлено на погашення послуги "BankInform" - щомісячної плати за надання довідок про проведені операції з використанням картки по рахунку Счёт 2, який також відкрито в рамках Договору № ***. Станом на дату надання відповіді Банку за вих. № 11/118645 від 18.09.2020 року не було сплачено черговий страховий платіж за вересень 2020 року.

Дозвольте зазначити, що відповідно до п. 11.3. Договору-анкети, дія страхового захисту призупиняється, якщо чергова частина страхового платежу не була сплачена у розмірі та/або у строк, зазначені у п. 8.2. Договору-анкети.

Відповідно до п. 7.9 Правил (договірних умов) відкриття та комплексного розрахунково-касового обслуговування банківських рахунків фізичних осіб в АТ "ТойБанк" (далі — Правила), Клієнт надає Банку право, якщо це передбачено Договором, у день укладення Договору (перший платіж) та в перший робочий день кожного місяця дії Договору (наступні платежі) здійснювати договірне списання коштів у сумі, що дорівнює розміру страхового платежу, який встановлений для відповідного Тарифного плану, яким користується Клієнт, та інформаційно вказаний у Тарифах, з Рахунку на транзитний рахунок ддя подальшого перерахування на поточний рахунок контрагента Клієнта за наступними реквізитами: Одержувач: Приватне акціонерне товариство "Страхова компанія "Та Компанія", п/р № UA *** в АТ "ТойБанк", ***. Якщо в рамках Договору відкрито декілька рахунків, Банк має право списати суму страхового платежу з будь-якого Рахунку, відкритого в рамках такого Договору. Сторони домовились, що для забезпечення сплати страхового платежу Банк має право зменшувати суму витратного ліміту на суму такого платежу.

У разі недостатності коштів на Рахунку Клієнта в день здійснення вищезазначеного договірного списання, Банк ініціює протягом поточного календарного місяця списання коштів у сумі, що дорівнює розміру відповідного щомісячного страхового платежу за наступний місяць з Рахунку Клієнта на транзитний рахунок Банку для подальшого перерахування на поточний рахунок ПрАТ "Страхова компанія "Та Компанія" та припиняє виконання доручення на договірне списання у разі закриття Рахунку.

Тому, Ваше твердження про відсутність заборгованості за рахунком Счёт 1 є некоректним.

Відповідно до Розділу 6 Правил, Клієнт оплачує надані Банком послуги за Договором в розмірі згідно з Тарифами Банку.

Чинними Тарифами передбачено, що при закритті Тарифного плану зі щорічною оплатою комісії за розрахунково-касове обслуговування рахунків до закінчення 1 року після сплати такої комісії — повернення Клієнту частини раніше сплаченої щорічної комісії за розрахунково-касове обслуговування рахунків не здійснюється.

Таким чином, відсутні підстави для повернення Вам частини сплаченої комісії за обслуговування рахунків.

Додатково зазначаємо, що невикористання клієнтом послуг в рамках Договору не є показником невиконанням зобов'язань зі сторони Банку.

У зв'язку з тим, що Ваші рахунки залишаються активними і Банк не відмовлявся і не порушував своїх зобов'язань, визначених цим Договором та Правилами, нарахування періодичних комісій є правомірним.

Для уточнення інформації стосовно суми заборгованості на дату оплати, Ви можете звернутись до Контакт-центру Банку за тел. ***, до обслуговуючого відділення № *** (за адресою: м. Київ, ***) або переглянути інформацію в системі дистанційного банківського обслуговування Bank online. Оплату потрібно здійснювати на рахунок Счёт 1, за яким обліковується заборгованість.

Від імені Банку дякуємо за Ваше звернення та сподіваємось, що надані з нашого боку роз'яснення сприятимуть розумінню ситуації, що склалася.

У разі незгоди з результатами розгляду звернення банком Ви маєте право звернутися до Національного банку та/або до суду, та/або до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

Банк у своїй діяльності дотримується норм чинного законодавства, в тому числі і норм, що регулюють порядок та обсяг надання інформації. У випадку отримання Вами, як помилковим адресатом, даного листа, просимо Вас не розголошувати зазначену в ньому інформацію.


З повагою,

Начальник Центру якості

клієнтського обслуговування

АТ "ТойБанк"

Ініціали та Прізвище

Виконавець: Прізвище та Ініціали