До головної...

Особиста думка. Банк


Антон Коноваленко


Додаток 34


У кiнець |  Перелік додатків  |  Попередній |  Наступний |  Повернутись...

Автор — Банку


ТойБанк, надалі Банк

Копія, відділенню №*** Банка

Вих. № 56 від 23 січня 2021 р.


01 Щодо закриття рахунку

02 23 червня 2020 року я, Автор, надалі Клієнт, направив у відділення №*** АТ "ТойБанк", м. Києва, надалі Банк, заяву, надалі Заява, в якої прямо і недвозначно заявив про припинення договірних стосунків із Банком. Всі картки Клієнта Клієнтом же заблоковано, всі дії Клієнта по рахунку у Банку зупинено. Ніяких стосунків у Клієнта із Банком немає.

03 Посилаючись на Інструкцію "Про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах", затвердженою Постановою Правління Національного банку України від 12.11.2003 №492, Банк стверджує, що даних, вказаних в Заяві, недостатньо для закриття рахунків Клієнта.

04 Направляю в вашу адресу копію Картки фізичної особи — платника податків, наданої ДПІ у Шевченківському районі м. Києва — Додаток 1. Ідентифікаційний номер Клієнта — ***. Дата видачі довідки 08.02.2005 р. Копія завірено особистим підписом Клієнта 23.01.2021 р.

05 Також Банк повідомляє про наявність нібито заборгованості Клієнта перед Банком.

06 В листі Банку Вих. №11/118645 від 18.09.2020 р. стверджується, цитуємо:

"Станом на дату надання відповіді за рахунком UA79 Рах 1 обліковується заборгованість в розмірі 10 грн за надану послугу "Star Inform" по рахунку UA Рах 2 за червень 2020 року та платіж в розмірі 10 грн за страхування майна."

Кінець цитати.

07 Направляю в вашу адресу Додаток 2, далі Виписка — цей документ — "Виписка за картковим рахунком клієнта за період з 01.01.2020 по 19.06.2020, Дата та час формування виписки: 19.06.2020 15:11:31."

08 Згідно Виписки залишок на рахунку Клієнта — 3934,11 грн. (прописом три тисячі дев’ятсот тридцять чотири гривни 11 копійок).

09 Направляю в вашу адресу Додаток 3, далі Квитанція — цей документ — "Квитанція на придбання товару на суму 3924,11 грн. (прописом три тисячі дев’ятсот двадцять чотири гривни 11 копійок) від 19.06.2020 р."

10 Таким чином, як слід з наведених документів, залишок на рахунку Клієнта станом на двадцять чотири години нуль-нуль хвилин дев’ятнадцятого червня 2020 року складає 10 (десять грн.), які мають біти списані Банком як платіж за використання послуг системи BankInform.

11 Згідно Виписки згаданий Банком платіж за страхування майна за червень, нібито заборгований Клієнтом, здійснено Клієнтом (автоматично списаний Банком з рахунку Клієнта) 01.06.2020 р.

12 Таким чином, заборгованість, що має місце за листом Банка, яка обліковується за рахунком UA Рах 1 в розмірі 10 грн. за надану послугу "BankInform", була повинна бути списаної за рахунок залишку на рахунку у розмірі 10 грн. (прописом десять гривен, 00 копійок).

13 З вищенаведеного випливає, що у Клієнта немає заборгованості перед Банком за даними Банка и перешкод щодо закриття рахунку немає.

14 Однак Клієнт змушений звернути увагу працівників Банка на недостовірність наданих Банком даних у вищенаведеної цитаті.

15 Як слід з виписки і що не знайшло відображення у наведеної цитаті, першу половину 2020 року Банк щомісяця двічі списував з рахунку Клієнта щомісячну плату за надання довідок про проведені операції з використанням карток (BankInform). Перше — за доларову картку — UA Рах 2 \USD, вдруге — за євро картку — UA Рах 3\EUR.

16 Тобто, можливо, Клієнт винен десять грн. за проведення операції з використанням картки (BankInform) за одної з цих карток.

17 В черговий раз прошу надати мені, Клієнтові, виписку Банка щодо руху коштів по рахунку за період, коли були зроблені відповідні нарахування — за червень 2020 року в період з 19 червня по 30 червня 2020 року включно.

18 Якщо у Клієнта має місце заборгованість перед Банком, прошу також надати відповідний рахунок-фактуру щодо платіжних реквізитів та формулювання, за якими має бути зроблений платіж.

19 З умов відсутності зауважень зі сторони Клієнта щодо розмірів заборгованості, цей рахунок-фактура буде негайно сплачений за його отриманням.

20 Клієнт вважає необхідним підкреслити: всі картки Клієнта їм же заблоковано більш ніж півроку тому.

21 Прошу також надати пояснення щодо щорічного платежу за послуги Банка, якій був здійснений Клієнтом (автоматично списаний Банком з рахунку Клієнта) у грудні 2019 року — платіж щорічний, оплата послуг за 2020 рік, але ж Клієнт зупинив співпрацю з Банком у червні 2020 року, та Клієнт має отримати повернення 50 процентів цього платежу на свій рахунок, оскільки послуги Банку у другій половині року не надавалися… Однак цього не сталося.

22 У зв’язку із пандемією вірусу COVID10 та його мутацій відповідь прошу відправити мені на адресу, яка вказані вище.


Підпис, П.І. Б.


Виписка Банка