До головної...

Особиста думка. Банк


Антон Коноваленко


Додаток 23.2


У кiнець |  Перелік додатків  |  Попередній |  Наступний |  Повернутись...

Банк — Підприємству


Відправник: АТ "ТойБанк"


Вих. № 11/106481 Від 14.07.2020


Шановний Ім'я, по Батькові!


01 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТойБанк" (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу та надає роз'яснення відносно Вашого звернення з вх. № 56016 від 24.06.2020 року (далі — Звернення).

02 Дозвольте зазначити, що Банк у власній діяльності суворо дотримується вимог Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, законів України та нормативно-правових актів Національного банку України в частині проведення ідентифікації та верифікації Клієнтів, зокрема:

03 — Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" від 06.12.2019 № 361-ІХ із змінами і доповненнями (далі — Закон);

04 — Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 (далі — Положення);

05 — внутрішніх політик та процедур Банку.

06 Відповідно до статті 6 Закону, банки є суб'єктами первинного фінансового моніторингу.

07 Відповідно до частини шостої статті 11 Закону, Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу має право витребувати, а клієнт, представник клієнта зобов'язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання таким суб'єктом первинного фінансового моніторингу інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії.

08 Зазначаємо, що ключовим принципом діяльності Банку є проведення операцій за умов, що ті є безпечними і для Клієнта, і для Банку.

09 У відповідності до пункту 13 Додатку 1 до Положення, Банк зобов'язаний забезпечувати актуалізацію даних про клієнта (отриманих та існуючих документів, даних та інформації про нього):

1) не рідше одного разу на рік, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є високим;

2) не рідше одного разу на три роки, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є середнім;

3) не рідше одного разу на п'ять років — в інших випадках за умови відсутності підозр.

10 Звертаємо також Вашу увагу на те, що порядок та умови обслуговування рахунків юридичних осіб у національній та іноземних валютах визначаються "Правилами (договірними умовами) обслуговування суб'єктів господарювання, відокремлених підрозділів юридичних осіб, самозайнятих осіб, представництв — клієнтів АТ "ТойБанк" (далі — Правила).

11 Так, відповідно до п. 8.4.7. Правил Клієнт зобов’язаний за вимогою Банку надавати в повному обсязі достовірну інформацію, необхідну для проведення ідентифікації та вивчення Клієнта, уточнення інформації щодо ідентифікації та вивчення Клієнта, з'ясування його особи, суті діяльності і фінансового стану, надавати документи та/або відомості, що підтверджують інформацію щодо фінансової операції в тому числі контрактів та інших документів за експортно-імпортною операцією та/або інші документи відповідно до вимог Законодавства та/або умов Договору.

12 Згідно з п. 14.7 Правил, будь-який окремий Договір може бути розірвано та/або надання послуги можуть бути припинено за ініціативою Банку у наступних випадках:

13 — у випадках, передбачених Законодавством України та/або Договором, або у разі порушення Клієнтом умов Договору, та/або

14 — у випадку, якщо Клієнт веде ризикову діяльність, зокрема, але не обмежуючись проводить операції, проведення яких через Банк, на думку Банку, призводить або може призвести до порушення норм Законодавства та/або Законодавства з принципом екстратериторіальності та/або міжнародних санкцій, в тому числі щодо протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, та/або

15 — у випадку, якщо Клієнт веде ризикову діяльність, зокрема, але не обмежуючись, співпрацює та/або має у своїй структурі та/або іншим чином пов'язаний з особами, співпраця та/або будь-який зв'язок з якими, на думку Банку, призводить або може призвести до порушення норм Законодавства та/або Законодавства з принципом екстратериторіальності та/або міжнародних санкцій, в тому числі, щодо протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, та/або

16 — у випадку наявності чи можливості настання будь-якої події, результату або обставини відносно Клієнта чи здійснюваних Клієнтом операцій, що, на думку Банку, має або може мати негативний вплив для Банку та/або Групи ТаГрупа, в тому числі, але не обмежуючись призводить або може призвести до матеріальних збитків та/або негативно впливати на репутацію Банку та/або Групи ТаГрупа та/або призводить або може призвести до будь-яких інших негативних наслідків для Банку та/або Групи ТаГрупа, та/або у випадку втрати Банком комерційного інтересу щодо подальшої співпраці з Клієнтом, та/або

17 — у випадку технічної неможливості обслуговування Клієнта в подальшому,

18 — у разі порушення Клієнтом умов Договору; та/або

19 — якщо наявність правовідносин з Клієнтом суперечить нормам Законодавства та/або Законодавства з принципом екстратериторіальності; та/або

20 — в інших випадках, передбачених Договором та/або Правилами.

21 Таким чином, порушення вимог чинного законодавства України, а також умов укладених договірних відносин з боку Банку відсутні.

22 Для вирішення порушеного у Зверненні питання просимо Вас надати запитувані документи та відомості.

23 Від імені Банку дякуємо за Звернення та сподіваємось, що надані з нашого боку роз'яснення сприятимуть розумінню ситуації, що склалася.

24 У разі незгоди з результатами розгляду звернення Банком, Ви масте право звернутися до Національного банку України та/або до суду, та/або до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

25 Банк у своїй діяльності дотримується вимог чинного законодавства, в тому числі вимог які регулюють порядок та об'єм надання інформації. У випадку отримання Вами, як помилковим адресатом, даного листа просимо Вас не розголошувати інформацію, надану в ньому.


З повагою, Начальник Центру якості клієнтського обслуговування П.І.Б. АТ "ТойБанк"
Виконавець: П.І.Б.